قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

اولین پست سال 94

1394/1/10 15:55
نویسنده : مامان مریم
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام به همگی خصوصا دخترگلی خودمniniweblog.com

سال نو همگی مبارکهniniweblog.com

راستش عید امسال خیلی تعریفی نداشت ولی خب همینکه در کنار خونواده ها بودیم و دیداری تازه کردیم کلی برام ارزش داشت... از همه مهمتر اینکه خدا به بنده هاش عیدی توپی داد .. از این 13 روز تعطیلات شاید کلا 4 روزش هوا آفتابی بود بقیه روزا بارون میومد ...2.gif

راستی یه خبر خوب :

بالاخره من و بابایی تصمیم گرفتیم که اسم تو دختر نازمونو بذاریم " پرنیان ".. حقیقتش من همیشه از این اسم و معنیش خوشم میومد .. دیگه طی صحبتایی که شد به این نتیجه رسیدیم که دیگه خیلی فکرمونو درگیر نکنیم و همین اسم رو انتخاب کنیم ...

تو عید هرکسی منو میدید میگفت بهت نمیاد بچت دختر باشه آخه خیلی سبکی و هیچ ورمی هم نکردی ... بهم میگفتن حتما سونوگرافی اشتباه کرده ...niniweblog.com

اونقد همه اینو بهم گفته بودن که منم واقعا باورم شده بود و یه خورده ناراحت میشدم niniweblog.comآخه من دیگه ذهنمو آماده این کرده بودم که بچم دختره و کلی لباسا و وسایل دخترونه خریده بودم ...niniweblog.com ولی با این حال گفتم توکل به خدا .. هرچی خدا بخواد منم راضیم

حالا ایشالا بعد از تعطیلات عید باید برم سونو و آزمایش هفت ماهگیمو بدم .. دیگه معلوم میشه دختره یا پسره

ایشالا هرچی که باشه صحیح و سلامت باشه این از همه چی مهمتره

پسندها (1)

نظرات (0)