قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

آخرین پست سال 93

1393/12/27 10:23
نویسنده : مامان مریم
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانیniniweblog.com

امیدوارم جات توی دل مامانی خوب خوب باشهniniweblog.com

اینروزا که روزای پایانی سال 93 هست همه درگیر خونه تکونی و خریدن ..niniweblog.com 

من و بابایی هم چند سری باهم رفتیم بازار خرید کردیم البته بیشتر از اینکه به فکر خودمون باشیم به فکر خرید عیدی واسه دیگران بودیمniniweblog.com

امروزم مامانی از صبح که بیدار شده همش مشغول تمیزکاریه niniweblog.comآخه اگه خدا بخواد فردا صبح بعد از 6ماه دوری از خونواده ها داریم میریم شهرستان .. خیلی خوشحالمniniweblog.com

 من و تو عزیزدلم دیگه پیش مامان جون میمونیم تا زمانیکه تو دخمل مامانی از تو دلم بیای بیرون و بپری تو بغلمniniweblog.com

اونوقت بابایی میاد و من و دخملشو با خودش میبره بندرعباس و زندگی شیرین سه نفریمون شروع میشهniniweblog.com

راستی یادم رفت بگم که به همه (بجز خاله فاطی و خاله طاهره) گفتیم که پس فردا یعنی جمعه راه میفتیم که نگران نشن و تو فکرمون نباشن تا برسیم اونجا و سورپرایزشون کنیم .. خیلی حال میدهniniweblog.com

فردا عصرم که برسیم عقد خاله صدیقه ست ( دختر دایی مامانی)..بنده خدا بخاطر اتفاقی که برا پسر خالش افتاده دیگه عروسیش کنسل شد .. فقط عقد محضری میکنه و میره داراب اونجا جشن میگیرن .. امیدوارم که خوشبخت بشن

از همینجا سال نو رو به تو دخترنازم و دوستای گلم تبریک میگم

ایشالا که سال خوب و خوشی در انتظار هممون باشه

دیگه برم لالا کنم که فردا راه طولانی در پیش داریمniniweblog.com

فعلا بای تا پست جدید در سال جدیدniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)