قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره

1394/11/3 9:18
نویسنده : مامان مریم

سلام به روی ماه خنده روی عشق کوچولوم

روز چهارشنبه 16دیماه 94 در هفتمین ماهگرد تولد تو عزیزدلم من و تو وبابایی بهمراه آقاجون و مامان جون حاجی راهی قشم شدیم .. اینم اولین باری بود که سوار لندوگراف میشدی و به قشم میرفتی و دریا میدیدی..

شکلک های محدثه

ساعت یازده رسیدیم درگهان ..تا ساعت سه مشغول چرخ زدن تو بازار و خرید کردن بودیم تو هم که مثه همیشه یه دختر خوب و آرومی بودی و پا به پای ما سوار بر کالسکه میچرخیدی .niniweblog.com.گاهی هم تو خرید بهمون کمک میکردی؛ لباسا رو میگرفتی  ببینم جنسشون خوبه یا نه

تو یه رستوران ناهار خوردیم تو هم خواب بودی ولی آخراش بیدار شدی و شروع کردی به شیطونی ..آره دخملی من خیلی غذا دوس داره سفره رو که میبینه از خود بیخود میشه ..منم رفتم غذاتو دادم تو آشپزخونه برات گرم کردن و بهت دادم خوردی

عصری هم یه سر رفتیم بازار قدیم بعدشم برا شام رفتیم خونه خاله صدیقه..کلی بنده خدا تدارک دیده بود ..niniweblog.com

فرداشم که پنجشنبه بود رفتیم جزیره هنگام و جزیره ناز..اینم چنتا از عکسای اونجا:

و اونطرفم رفتیم محل نگهداری کروکودیلها..

که اونموقع دیگه دخترم از فرط خستگی خوابش برده بود ..خلاصه خوب بود خوش گذشت

حدودای ساعت سه بود که رفتیم خونه خاله صدیقه برا ناهار ..ناهار رو که خوردیم همه مثه جنازه خوابمون برد .. شبم یه سر رفتیم بازار سیتی سنتر و ستاره خرید کردیم .. برگشتیم خونه شامو خوردیم و خوابیدیم فردا صبم خدافظی کردیم و برگشتیم بندر..سفر خوبی بود ..همه چی عالی بود.. با تشکر از بابایی مهربون