قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

کم کم دارم بهتر میشم

1393/9/5 15:04
نویسنده : مامان مریم
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام انجیرک مامانیAvazak.ir106 شکلک های یاهو (3)

امیدوارم که خوب باشی ... خیلی بده که نمیتونم ازت خبر داشته باشم آخه هنوز خیلی فسقلی هستی توی یه کتاب خوندم که الان اندازه یه دونه انجیری

هرکی ازم میپرسه نی نیت چطوره میگم ازش خبری ندارم آخه نه حرکنی داری نه صدایی نه چیزی

فقط منتظرم که هرچه زودتر حرکت کنی و مامانی رو خوشحال کنی

این روزا خداروشکر خیلی بهترم و تا حدودی تهوعم کمتر شده

البته ناگفته نمونه اگه یه روز قرص نخورم اونروز تا شب، افقی میفتم و همش تهوع دارم.. بازم خداروشکر این قرص رو هست وگرنه مامانی میمرد دیگه مامان نداشتی

هیچی دیگه خبر خاصی نیست جز اینکه مامان جون و آقاجون و خاله فاطی و عمو حمید و آبجی مهدیس شیطون ایشالا 10 روز دیگه میان بندرعباس پیشمون خوشحالم

پسندها (3)

نظرات (2)

سمی
5 آذر 93 19:47
پیشاپیش چشمتون روشن .مگه خودتون کجایی هستین که بندر زندگی می کنین؟ خوشبختانه خدا شرایطم رو سنجیده حالت تهوع هم ندارم وگرنه منی که ساعت 7می رم اداره تا ساعت 3که به خونه برمی گردم باید جنازه می شدم. هرچند زیرشکم وکمرم هم درد ش کم نیست.انشاالله همیشه خوب وسر حال باشین
مامان مریم
پاسخ
ممنونم من شیرازیم ولی بخاطر شغل شوهرم بندر زندگی میکنم
مامان شادمهر کوچولو
13 آذر 93 8:38
سلام سلام مامان شدنت مبارک اتفاقاً الان نینی حالش حسابی خوبه و کلی حرکت میکنه چون هنوز جاش تنگ نشده و مثل ماهی هی اینور اونور میره ولی حیف آدم تا نره نینی گرافی متوجه نمیشه ولی خیلی زود این روزها میگذره و حرکاتشو حس میکنی و کلی ذوق میکنی
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت ایشالا که همینطوری که میگی باشه خدابخواد اخر هفته میرم سونو ان تی دعاکنید مشکلی نباشه