قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

اولین سونوگرافی

1393/8/14 20:54
نویسنده : مامان مریم
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نخودی مامانی

امروز با بابایی رفتیم که صدای قلب کوچولوتو بشنوم

یه خورده اذیت شدیم آخه روز بعد تعطیلی بود بعضی سونوگرافیا بسته بودن بعضیاشونم میگفتن نوبت نداریم

بالاخره رفتیم سونوگرافی شمسه ای و خداروشکر بهمون نوبت داد

از دکتره اصلا خوشم نیومد یه خورده بداخلاق بود

ولی خب ...

خلاصه دکتر دستگاه رو گذاشت رو شکم مامانی و روی مانیتور نشون میداد

دکتر خیلی تلاش کرد تا نخودی مامانی رو پیدا کرد آخه هنوز خیلی فسقلی هستی...

وقتی گفت قلبش میزنه love smileys خییییییییییلی خوشحال شدم نفسم

ایشالا که سالیان سال قلبت بتپه عزیزم

فقط واسه مامانی دعا کن آخه حالش خوب نیست این روزا همش حالت تهوع دارم و نمیتونم غذاهای مقوی بخورم که تو عزیزدلم قوی بشی

مثلا منکه قبلا عاشق ماهی و میگو بودم الان ازشون حالم بهم میخوره

ایشالا که هرچه زودتر مامانی خوب بشه تا بتونه غذاهای خوب خوب بخوره تا نخودی مامان زودی بزرگ بشه

راستی یادم رفت بگم تو سونوگرافی اندازت 8میلیمتر بود یعنی هنوز یه سانتیمترم نشدی..من و بابایی کلی خندیدیم

پسندها (5)

نظرات (1)

سمي
17 آبان 93 14:15
سلام عزيزم.امروز وبلاگت رو ديدم وكلي ذوق كردم آخه ني ني هامون فقط سه روز تفاوت سني دارن البته من بچه دومه قبلي يه 10سال پيش بود چيزي يادم نيست .برا ضربان قلب هنوز سنو نرفتم مي ترسم تشكيل نشده باشه واسترسم بگيره .مي شه يه سوال تخصصي بپرسم آخرين پريوديت چندم بوده؟ اگه دوست داشتي مي تونم بهت رمز بدم