قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

عکسهای پنج ماهگی جوجه طلایی مامانی در سفر به نورآباد بعد از سه ماه دوری

1394/8/10 13:06
نویسنده : مامان مریم
605 بازدید
اشتراک گذاری

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب برید ...

شکلک های محدثه

این عکس سلفی من و دخملم در راه بندرعباس به نوراباد :

 

امیر عباس گل (پسر دایی پرنیان) و قندعسل خانوم ...ببین چجوری نگاش میکنه فدای اون نگاه مظلومت برم من :

 

این دست لباس خوشکل رو مامان مریم برا دخترگلش دوخته مختص روز عاشورا .. اینجا هم حیاط خونه بابابزرگه (بابابزرگ مامانی) بغل بابایی بودم :

 

اینجا بغل مامان جون بودم .. خودمم نمیدونم زوم کرده بودم رو چی

 

روز چهارم آبان تولد آقا متین گل (پسر عموی پرنیان خانوم) بود که همگی رفتیم سر تلمبه آقاجون حاجی و یه جشن خودمونی گرفتیم ..این اولین جشن تولدی بود که دخترگلم رفته بود .. خوش گذشت

کیک تولد

پسندها (3)

نظرات (1)

شادمهر کوچولو
26 آبان 94 13:00
سلام سلام پرنیان جون چقدر ناز شدی تولد 5 ماهگیت مبااااااارک
مامان مریم
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم...چشمات ناز میبینه ...