قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

تولد بابایی

1394/5/20 23:10
نویسنده : مامان مریم
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم دلبرکم عزیزکم

امروز یه روز خیییییلی خوبیه!!!

خیییییییییییییییییلی خووووووووووووووب ..

آخه خدا 31 سال پیش تو همچین روزی مهربونترین مخلوقش رو هدیه داد به مامان جون تا ازش مراقبت کنه، بزرگش کنه وقتی 28ساله شد بشه همسر مامانی و وقتی 31سالش شد بشه بابای دخترم...

 

                             

                                   شکلک های محدثه

بله گلکم امروز تولد بابایی مهربونته ... شکلکـــْـ هایِ هلــن بابایی که توی این سه سال زندگی مشترکش با مامانی یه دنیا مهر و محبت و صمیمیت تقدیمش کرد و در خوشیها و ناخوشیها از لحظه لحظه زندگی باهمدیگه لذت بردن...niniweblog.com

اگرچه امسال بخاطر وجود تو دخمل نازم نتونستم برم بیرون واسه بابایی کادو بخرم ولی خب حداقل برا اینکه بهش نشون بدم که در هر شرایطی بیادش هستم تصمیم گرفتم صبح که تو خوابت سنگینه یه ریسکی بکنم و تو رو تنها بذارم و برم تا قنادی که تقریبا نزدیکمونه و یه کیک بگیرم و برگردم

کلی استرس داشتم آخه مجبور بودم چاره ای جز این نداشتم .. بدو بدو رفتم قنادی یه کیک تولد خریدم  با عجله برگشتم خونه .. یه نیم ساعتی شد .. و تو قندعسلم همچنان در خواب نازت بودniniweblog.com

عصری قبل از رسیدن بابا روی میز رو چیدم .. در ضمن من هنوز بهش تبریک نگفته بودم خواستم سورپرایزش کنم .. niniweblog.comاینم میزی که چیدم قبل از رسیدن بابا : 

 

بابایی از راه رسید .. من و پرنیان خانوم رفتیم به استقبالش و گفتیم : " تولدت مبارک بابایی "

اصلا فکرشم نمیکرد .. آخه با خودش فکر کرده بود آره امسال خانومم بخاطر اینکه درگیر پرنیانه تولدمو فراموش کرده حتی یه تبریکم بهم نگفته چه برسه ...

niniweblog.comniniweblog.com

بله دیگه اینجوری شد که تونستیم تو این روز بزرگ بابایی رو خوشحال کنیم و بهش بگیم که همیشه و در همه حال بیادت هستیم .. ایشالا که سالیااااان سال سایه بابای مهربون بالای سرمون باشه و باهم دیگه زندگی خوب و خوشی داشته باشیم ..totalgifs.com floties gif gif floaties27.giftotalgifs.com floties gif gif floaties27.giftotalgifs.com floties gif gif floaties27.giftotalgifs.com floties gif gif floaties27.giftotalgifs.com floties gif gif floaties27.gif امسالم که اولین سال حضور دخترم در جشن تولدت باباییش بود کلی عکس باهمدیگه انداختن اینم یکی از اون عکساس :

اینجا هم دیگه خسته شده بودی و خوابت میومد و نق نق میکردی:

پسندها (2)

نظرات (0)