قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

سوراخ کردن گوش عزیزدلم

1394/4/8 15:28
نویسنده : مامان مریم
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل نازم

امروز 8 تیرماه 94 ساعت 10 صبح ، من و مامان جون اختر بردیمت پیش مامان جون زری که گوشتو سوراخ کنه ..

بله گلم .. دخترم امروز 24 روزشه .. هرچند دلم نمیاد ولی خب گفتم تا گوشت کوچیکه سوراخش کنم دردش کمتره

یه خورده گریه کردی ولی نه اونقد که دیگه واینسی .. بعد از اینکه مامان جون گوشتو سوراخ کرد بغلت که کردیم آروم شدی niniweblog.com

مامانی هم اون لحظه مثه جلاد داشت ازت فیلم میگرفتniniweblog.com

مامان بی رحم niniweblog.com

آخه جیگر مامان میخواستم ازت فیلم بگیرم که وقتی ایشالا بزرگ شدی ببینی چه حالی داشتی و چقده کوچول موچول بودی وگرنه خودت میدونی من عاشقتم و دوستت دارم Cute smiley 051

اینم عکس اونروزته که تازه گوشتو سوراخ کرده بودیم :

راستی مامانی چند روز پیشم رفت برات یه گوشواره خوشکل خرید ولی برات یه خورده بزرگه واسه هشت نه ماهگیت خوبه بخاطر همین مامان جون برات یه گوشواره حلقه ای خرید که فعلا اونو بپوشی .. این همونیه که خودم خریدم:

پسندها (2)

نظرات (2)

ملیکا
10 مرداد 94 18:13
سلام پرنیان جان مبارکت باشه.خیلی گوشواره هات قشنگن مثل خودت
مامان نی نی
14 مرداد 94 16:59
الهی عزیزم یاد دختر خودم افتادم منم تو خاطراتش روز سوراخ کردنش و نوشتم عزیزم خوشال میشم بخونین