قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

یه استرس کوچولو و تعیین تاریخ زایمان

1394/3/4 17:33
نویسنده : مامان مریم
186 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خاله فاطی بهم گفت یکی از دوستاش که بارداره گفته جدیدا دیگه عمل سزارین حتی تو بیمارستانای خصوصی هم ممنوع شده !!!niniweblog.com یه خورده شوکه شدم آخه اینو چندوقت پیشم شنیده بودم ولی باورم نشد..niniweblog.com

خلاصه استرس گرفتم که اگه فردا برم پیش دکترم و بهم بگه نمیتونم عملت کنم چیکار کنم !!!!!!!!!!!

 

                       شکلک های محدثه

هیچی دیگه فردا صبح ساعت ده رفتیم مطب دکتر .. نفر دوم رفتم داخل .. ازبس استرس داشتم اولین سوالی از دکتر پرسیدم راجع به عمل سزارین بود.. گفت چیه از طبیعی میترسی؟ niniweblog.com گفتم راستش اره خییییللللی .. niniweblog.com گفت نگران نباش برات اورژانسی مینویسمش که مشکلی پیش نیاد .. یه لحظه انگار تمام دنیا رو بهم دادن..niniweblog.com

دکتر معاینات اولیه (فشارخون . وزن و صدای قلب بچه ) رو انجام داد.. همه چی خوب بود فقط تو این سه هفته بطرز فجیعی وزنم بالا رفته .. 6کیلوووووو ...niniweblog.com

بقول خانوم دکتر ترکوندم ... خب دیگه ازبس تو این مدت مامانی زودبه زود گرسنه میشه و اشتهاشم دوبرابر شده و مدام در حال استراحته اینجوری شده..

خلاصه دکتر بعدش رفت سراغ سونو ..zwanger54.gif گفت خداروشکر از همه لحاظ ( بندناف . آب دوربچه . جفت و ...) نرماله..وزنشم سه کیلو بود ..ازش پرسیدم جنسیتش چیه ؟ خندید گفت میترسی دقیقه نودی جنسیتش عوض شه؟  گفتم نه ! ولی گفتم دیگه برا آخرین بار بپرسم که خیالم راحت شه ... گفت : نگران نباش همون دخمله ...

بعدش دکتر تقویمشو آورد و گفت از شنبه 16 تا 21 خرداد میتونم برات وقت عمل بذارم ... منم از اونجاییکه واقعا دیگه نمیتونستم تحمل کنم گفتم همون 16خرداد خوبه.. گفت مشکلی نیست .. منم برات الان نامه اورژانسی مینویسم . ایشالا شنبه عصر ساعت5 برو بیمارستان و تشکیل پرونده بده .. بیمارستان با من تماس میگیرن منم میام و عملت میکنم...Yah

بله .. بالاخره تکلیف اینم به لطف خدا و خانوم دکترمهربون مشخص شد و مامانی رو از نگرانی درآورد..

بعد از اینکه از مطب دکتر اومدیم بیرون با خاله فاطی رفتم یه چرخی توی خانه و کاشانه زدیم و یه خورده خرید کردیم و برگشتیم خونه

پسندها (1)

نظرات (4)

مهتاب مامان اشکان
9 خرداد 94 12:25
سلام خانومی.وبت عالی بود. نی نی تون انشالله به سلامتی بدنیا بیان . [
مامان تازه کار
9 خرداد 94 18:30
به سلامتی ان شاالله. خوش به حالت که به امید خدا تا چند روز دیگه دخملی تو بغلته. موقع زایمان واسه همه مامانا دعا کن خواهشا...
مامانی
3 مرداد 94 11:36
مباااااااااااااااااارکه
مامانی
10 مرداد 94 13:14
سلام عزیزم کوچولو خوبه..ببوسش من شمارو لینک کردم