قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

شیراز

1394/1/22 19:22
نویسنده : مامان مریم
612 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح ساعت هفت خاله فاطی اینا اومدن در خونه آقاجون منو سوار کردن و رفتیم سمت شیراز که برم تکلیف دکترمو مشخص کنم ..niniweblog.com از شانس بدم حسابی سرما خوردم و اصلا حال خوبی ندارمشکلک های محمد این دومین باره که تو بارداریم سرما خوردم .. واقعا خیلی بده چون نمیشه هیچ دارویی مصرف کرد

ساعت 9:30 رسیدیم خونه ..زنگ زدیم مطب دکتر دیانت که بریم ببینم چی میگه .. گفت ساعت یک و نیم مطب باشین

ظهر من و خاله فاطی و مهدیس شیطون رفتیم مطب..یه ساعتی که نشستیم متوجه شدیم مطب این دکتره خیلی بی نظمه..niniweblog.comحدود دو ساعت و نیم نشستیم دریغ از اینکه یه نفر مریض رو ویزیت کنه .. خیلی خسته شده بودیم .. به خاله فاطی گفتم پاشو بریم این دکتره معلومه که بی نظمه خوشم نمیاد .. میریم پیش یه دکتر دیگه

خلاصه برگشتیم خونه .. پیگیر یه دکتر خوب شدیم ..در نهایت به این نتیجه رسیدیم که دکتر روانفر دکتر خوبیه

زنگ زدیم مطبش گفت روز دوشنبه ساعت 11 مطب باشین

دوشنبه منو خاله فاطی رفتیم مطب .. خیلی منظم بود .. ساعت دوازده نوبتم شد رفتم داخل ...خیلی مهربون و خوش اخلاق بود ..شرایطمو بهش گفتم که دیگه نمیتونم بیام تا موقع زایمانم گفت مشکلی نیست ولی تا قبل از عملت توی هفته 36 یا 37 حتما باید یه سری بیای سونوت کنم که شرایطت رو بدونم..بهت نامه بیمارستان رو بدم که بری نوبت بزنی

دکتر روانفر توی بیمارستان بعثت و ام آر آی عمل میکنن .. هر دوتا بیمارستان خوبن ولی احتمال زیاد برم بیمارستان بعثت چون نسبت به ام آر آی خلوتتره و مسلما رسیدگیشونم بیشتره ..

خداروشکر که تکلیف اینم معلوم شد و خیالم از این بابت راحت شد

متاسفانه سرماخوردگیم هنوز ادامه داره و من دارم باهاش میجنگم ببینم پیروز میشم یا نه

پسندها (1)

نظرات (0)