قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

مامانی سرما خورده

1393/11/22 11:01
نویسنده : مامان مریم
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامان

مامانی اینروزا حال خوبی نداره niniweblog.comیه خورده سرماخورده  شکلک های محمد

حس میکنم این حال ناخوشمم روی تو نفس مامانی هم اثر کرده آخه این چند روز کمتر شیطونی میکنیniniweblog.com...نکنه واسه مامانی ناراحتی!!!niniweblog.com

دخترنازم !niniweblog.comحداقل تو شیطونی کن تا حال مامان بهتر بشه آخه تنها دلخوشی اینروزای من همین چیزاستniniweblog.com

کاش حداقل میتونستم دارویی چیزی میخوردم که زودتر خوب بشم ولی نمیشه .. البته بعضی داروها واسه بارداری بد نیست ولی من خودم واسه اینکه پسته کوچولوی مامانی سلامتیش به خطر نیفته سعی میکنم تا جاییکه بتونم از این داروهای شیمیایی نخورم ...بوس

واسه درمان فقط از لیموشیرین ، پرتقال ، شلغم ، سوپ ، بخور اکالیپتوس و ... استفاده میکنم و خداروشکر کم کم داره جواب میده

پرنسسم ! واسه مامانی دعا کن که هرچه زودتر خوب بشه و بتونه غذاهای مقوی بخوره تا عزیزدلم توپول موپول بشه

پسندها (4)

نظرات (4)

سمي
23 بهمن 93 8:01
انشاالله هر چه زودتر خوب بشي .عزيزم تا مي توني استراحت كن
مامان مریم
پاسخ
فدات گلم ... ایشالا که همه مامانا سالم و شاد باشن
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
24 بهمن 93 10:04
سلام عزیزم ایشالله سرماخوردگی شماهم خوب بشه و نی نی گلتون بیاد پیشتون . مرسی که اومدین پیش ما . لینک شدین
مامان مریم
پاسخ
قربونت مامان آنا ... شما هم لینک شدین با افتخار
بابا و مامان
27 بهمن 93 16:01
سلام عزیزم،وبتون عالیه اگه با تبادل لینک موافقید خبر بدید
غزل
29 بهمن 93 16:02
اهای سرماخورده جان خوووووووووووووب شدی ؟؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
آره گلم خداروشکر خوب خوب شدم