قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

اولین نشانه برکت قدم دخترم

1393/11/2 12:25
نویسنده : مامان مریم
218 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بعد از اینکه من و بابایی خوشحال از سونو داشتیم برمیگشتیم خونه ، گوشی بابایی زنگ خورد .. یکی از همکاراش بود

گفت که نتایج نظام مهندسی رو زدن اگه خونه ای برو تو سایت نتیجه منم بهم بگو...

بابایی دوماه پیش این امتحانو داده بود و خیلی منتظر بود ببینم نتیجه ش چی میشه و خیلی بهش امید داشت

خلاصه همینکه رسیدیم ازبس مشتاق بودم هرچه زودتر بفهمم ببینم نتیجه چی شده اجازه ندادم بابایی لب تاب رو روشن کنه با گوشیم رفتم تو سایت، اطلاعات رو وارد کردم.. دیدم نوشته "قبول پایه3"

گفتم هوراااااااااااااااا .. قبول شدی

گفتم عزیزم دیدی اینم از قدم خیر دخترمونه که قبول شدی

همیشه شنیده بودم که دختر باعث خیر و برکت میشه ولی حالا دیگه باورم شد که در اولین روز از باخبر شدنش، دخترم یه قدم زندگیمونو به جلو برد

خدایا شکرت ... 

پسندها (5)

نظرات (1)

غزل , باباییش
5 بهمن 93 14:48
وووووووووووووووووووو ... چقد اتفاق ... خیلی هم عالی .. همه رو با هم نوشتی تنبل خانوم .... به سلامتی ... خدا رو شکر ... نی نی گلی من هم دختره ... دارم پرواز میکنم از ذوق ...ایشالا هر سه تاییتون همیشه بخندین ...
مامان مریم
پاسخ
آره دیگه ان مدت درگیر بودم اساسی دیگه مجبور شدم همه رو باهم نوشتم عزیززم چقد خوبه که بچه هامون دخمله ایشالا که صحیح و سالم بیان تو بغلمون