قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

اولین مراجعه به دکتر زنان

1393/8/24 10:22
نویسنده : مامان مریم
164 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عصر ساعت 5 بابایی از سرکار برگشت آماده شدیم رفتیم مطب دکتر شمسایی .. خیلی شلوغ بود کلی حوصلم سر رفت از اونطرفم کمر مامانی خیلی درد میکرد آخه چند روز پیش بخاطر فشار زیادی که به کمرم بر اثر تهوع صبحگاهی اومده بود کمرم رگ به رگ شد

خلاصه ساعت 8 نوبتم شد رفتم پیش دکتر

خیلی خوشم نیومد از دکتره آخه هم خیلی سرش شلوغه هم اینکه سه نفری پذیرش میکنه آدم نمیتونه همه حرفاشو به دکتر بزنه

خلاصه برام پرونده تشکیل داد .. وزنم کرد 72.5 کیلو بودم...فشارمم 12 بود

آزمایش مامانی رو که نگاه کرد گفت یه خورده قندت بالاست باید آز خون سه مرحله ای بدی

بعدشم برام سونوی سلامت تو هفته دوازدهم نوشت ...

وقتی از مطب دکتر اومدم بیرون با بابایی مهربون رفتیم که نوبت سونو بزنیم واسه 20آذر ..

رفتیم سونوی دکتر حسن پور نوبت زدیم بعدشم رفتیم از تو پارکینگ ماشین رو ورداشتیم و پیش بسوی خونه ...

فردا هم میرم واسه آزماش خون سه مرحله ای ایشالا که مشکلی نباشه

راستی یه چند روزیه مامانی صبح که از خواب بلند میشه تهوع شدید داره و زرداب میاره بالا ... درسته خیلی به مامانی فشار میاد ولی حداقل دیگه تا شب یه خورده دلم آرومتره

در کل حال این روزهای مامانی حال خوبی نیست برام دعا کن که هرچه زودتر حال مامانی خوب خوب بشه تا بتونه وقت بیشتری واسه نی نی خوشکلش بذاره

پسندها (1)

نظرات (1)

سمي
25 آبان 93 11:07
انشاالله كه مشكلي نداري من هم 5شنبه رفتم آزمايش قند سه مرحله اي رو دادم مشكلي نداشتم ديشب هم رفتم جوابش رو گرفتم وبه دكترم نشون دادم .