قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

هفته هفتم

1393/8/6 12:06
نویسنده : مامان مریم
131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان

امروز بابایی مرخصی گرفت و مامانی رو برد آزمایشگاه تا یه سری آزمایشایی که دکتر برا مامانی نوشته بود انجام بده

ایشالا که مشکلی نباشه

قرار بود دیروز برم سونو که صدای قلب مهربونتو بشنوم ولی گفتم بذارم یه هفته دیگه هم بگذره بعد برم که دیگه خیالم راحت راحت باشه از بابت تشکیل قلب کوچولوت

راستی دو سه روزه مامانی حالت تهوع داره و خیلی بداخلاق شده

ولی چیکار کنم دست خودم نیستپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/...احساس میکنم بابایی از این اخلاق من ناراحت میشه و از طرف دیگه هم ناراحته که مامانی حالش بده

چاره ای نیست عزیزدلم...

بازم با این حال خوشحالم که تو رو توی دلم دارم نازگلم

پسندها (2)

نظرات (0)