قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

آزمایش خونم مثبت شد

1393/7/19 21:0
نویسنده : مامان مریم
283 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم آزمایشگاه آپادانا آزمایش بارداری دادمHello

 

خداروشکر مثبت بود

فقط یه نگرانی دارم آخه سه روزه لکه بینی دارم بعضیا میگن طبیعیه بعضیا هم میگن غیرطبیعی

فعلا که دکتر زنان نوبت گیرم نیومده باید فعلا برم پیش ماما

ساعت هفت عصر که عباد از سرکار برگشت یه سورپرایز اساسیش کردم

قبل از اومدنش روی شکمم نوشتم : سلام بابایی .. دارم میام پیشت

خلاصه وقتی اومد خونه اومدم دراز کشیدم قبل از اینکه لباسمو بکشم بالا یه لحظه چشمش افتاد رو جای سوزنی که ازم خون گرفته بودنHairdo

گفت این چیه

منم خندیدم چشامو بستم لباسمو زدم بالا

واااااااااااااای شوکه شده بود اساسی

گفت ای نامرد چرا گولم زدی گفتی پریود شدی!!!!!!!

گفتم میخاستم آزمایش رو بدم مطمین بشم بعد سورپرایزت کنم

خلاصه گلی بوسم کرد و خوشحال شدIn Love

بله دیگه منم دارم مامان مشمbabys-0229.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نی نی
14 مرداد 94 17:10
چه جالب فن خوبیه خانومی