قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

نتیجه آزمایش NT

1393/10/4 21:34
نویسنده : مامان مریم
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطونک مامانی

حال این روزای من که خدا روشکر رو به بهبوده ولی حال تو رو نمیدونم

ولی آزمایشا و سونویی که انجام شده نشون میده که حال عزیزدلمم خوبه خوبه

امروز صبح نوبت دکتر داشتم .. اول رفتیم آزمایشگاه نتیجه آزمایش ان تی رو گرفتم که ببرمش به دکترم نشونش بدم...راستش یه کوچولو استرس داشتم آخه این آزمایش تقریبا حساسه 

نتیجه رو گرفتم بردم پیش دکتر .. اول وزن و فشارمو گرفت ( وزن مامانی 74 و فشارمم 12 بود ) بعدشم گفت بخواب تا صدای قلب جنین رو بشنوی

چقد خوشحال شدم .. niniweblog.comیه خورده طول کشید تا تونست پیدات کنه ولی بالاخره صدای تلپ تلپ قلب کوچولوتو شنیدم تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولالبته به واضحی اونسری که رفتم سونو نبود ولی خب مهم اینه که تونستم بفهمم خداروشکر مشکلی نداریزبانکده محصل

دکتر آزمایشمو نگاه کرد گفت همه چی نرماله 

به خانم دکتر واسه سونوی تعیین جنسیت گفتم گفت آخر این ماه یه سونو داری واسه بررسی ناهنجاریهای جنین، دیگه بذار تعیین جنسیتم اونموقع انجام بده 

هرچند اصلا جنسیت برام فرقی نمیکنه ولی خب خیلی دوس دارم هرچه زودتر معلوم بشه ببینم عزیزدلم دخمله یا پسمله

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان گیلدا
5 دی 93 23:27
ایشالله که نی نی تون صحیح و سالم بیاد بغلتون لطفا به دختر من رای بدید ممنون http://www.niniweblog.com/upl/gilda1393/14187603198.jpg
مامان شادمهر کوچولو
6 دی 93 9:11
خداروشکر که نینی کوچولوموووون سلامته...انشالله به زودی و سلامتی هم میاد تو دستها و بغل مامانی مهربونش
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله مهربونم