قند عسلمقند عسلم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

" پرنیان " عزیز دل بابا و مامان

اولین بی بی چک

1393/7/14 14:1
نویسنده : مامان مریم
204 بازدید
اشتراک گذاری


نمیدونم این بی بی چک راست میگه یا نهمتفکر

خدا کنه راست بگه

امروز صبح که از خواب بیدار شدم گفتم بذار یه بی بی چک بذارم ببینم چی میشه

هیچی دیگه بی بی چک رو گذاشتم فورا خط c قرمز شد ... چند دقیقه صبر کردم تا شاید خط t  هم قرمز شه ولی نشد

بیخیالش شدم 

انداختمش تو یه نایلون که بعدا بذارمش تو سطل آشغال 

یه چند ساعتی بعد رفتم که بذارمش تو سطل گفتم بذار یه بار دیگه نگاش کنم

نگاش کردم دیدم اه یه خط قرمز کمرنگی ظاهر شده

وااااااااااااااااااای خدا یعنی باردارم

یعنی واقعا یه نی نی تو دلمه محصل

فورا اومدم پای لب تاب تو نی نی سایت از دوستان پرسیدمComputer یکی میگفت چون مدت زیادی ازش گذشته نمیشه بهش اعتماد کرد ... یکی میگفت مطمین باش بارداری...یکی میگفت برو آز بده تا مطمین شی

خلاصه فعلا در اما و اگره

ولی خودم یه هفته ست نفخ شدید و تیر کشیدن زیر دلم رو دارم ..

بقول عباد شاید اینا همش توهم و تلقینه

ولی ایشالا پنجشنبه یه بار دیگه بی بی چک میذارم اگه مثبت یا مشکوک بود روز شنبه به امید خدا میرم آزمایش خون میدمSigh

تا ببینم نظر خدا چیهFlower

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی
14 مرداد 94 17:12
عاااااااالی خانومی من باحاله صفحت مامانی